miércoles, 30 de enero de 2013

Dies com hui les paraules boten del paper i pregunten pel teu cos



Avui m’he despertat embolicada entre els meus somnis i he trobat dins la blancor dels llençols la brillantor del sol reflexada a la melanina dels teus braços. Pum, pum, pum. He pogut descobrir que, malgrat sentir-me enclaustrada en mi mateixa, sí que tinc reg sanguini. Pum, pum, pum. He pogut adonar-me’n també que sí que corre aire als meus pulmons. Pum, pum, pum.

Embelesada, completament dograda, meravellada, he decidit atragantar-me amb l’aroma que desprenies, m’he capbussat dins la teva pell per assaborir totes les teves pigues i trepar per les teves cames, però trepar… en sentit contrari; en direcció a l’avinguda dels teus peus, per poder deixar-me caure pel teu empeine i observar-te des d’allí. 
Quin contrapicat més bonic…

No obstant, he decidit no entretenir-me. He botat del llit. Fusta freda, cames nues de gallina. He corregut deixant volar cap enrrere el camissol. He realitzat unes quantes maniobres i, en un parell de segons, he tornat a col·locar suaument la meua pell sobre tu per poder mirar-te a través de l’ullet de la càmera mentre l’aigua anava assolint el seu punt d’ebullició a la cassola.

Click. Click. Click, click, click. 
Sense aturar-me, he conseguit capturar i immortalitzar cada respiració teua.
Per fi, amb el got calent dels Beatles a les mans, he decidit esperar-te sentada davant teva. El vapor de l’aigua cremant-me els ulls. La meua imatge reflexada dins la tassa. He juntat perpelles amb perpelles, he respirat profundament, fent que aquesta escena penetrara el meu cos, i m’he deixat endur pel temps… 
fins topar-me amb una habitació buida. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario