lunes, 27 de agosto de 2012

El clima de les teves natges fredes

 Amb la boca oberta i les dents desmesuradament apretades; inclús provocant un carraspós soroll entre elles. És així com he passat a observar-te, quan crec que ningú m’espia. Intentant mossegar-te inclús l’orgull. Intentant construir una llarga tira de filaments que t’emboliquen les cames, els braços i tota la teua perfecció per arrossegar-te cap a mi. Poder tindre’t a una distància no mesurable, observar-te detalladament, sentir el teu olor i que aquest no fugi de mi, contar les línies del teu front mentre el somriure boig amaneix en mi... Poder tindre dret sobre tu el suficient temps per després recordar la teua mirada, encara que no estigues, i comparar-la amb la resta d’imatges que passen davant meu, i que em cremen els ulls... Poder tindre’t tant dins meu que la meua poca racionalitat i jo decidim atragantar-nos amb el teu sabor...

No em preguntes qué faig ací, no em preguntes com sent inexistent per a tu has pogut desbancar les meves fermes idees en quant a l’amor, o els seus derivats. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario